Natuurlijk hopen wij dat de gekochte blikken aan je wensen voldoen.
Mocht dit niet het geval zijn, laat het ons spoedig weten en dan proberen wij het zo goed mogelijk voor je op te lossen.
Onze klachtenprocedure
1. Controleer meteen na ontvangst van het pakket of je de juiste blikken hebt ontvangen en of ze in goede staat verkeren
2. Wanneer je gebreken constateert, meld dit dan binnen 2 werkdagen na ontvangst aan onze klantenservice. Je kunt bellen naar 0570-625167 of een email sturen naar info@legeblikken.nl. Vermeld in de email duidelijk om welke blikken het gaat en geef een volledige omschrijving van de gebreken. Stuur eventueel foto's mee.
3. Wij streven ernaar om jouw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen en op te lossen.
4. Wanneer de klacht een langere verwerkingstijd vraagt dan normaal, dan zullen wij een indicatie afgeven van wanneer je een antwoord kan verwachten.
5. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillen regeling.
Producten retour sturen
Wanneer je de bestelling wilt retourneren kan je de doos terugsturen naar ons magazijn. Verstuur de blikken in de originele verpakking met bescherming zodat de blikken onbeschadigd terug komen.
De kosten voor retour sturen zijn voor eigen rekening.
Lege Blikken
p/a Herfordstraat 9
NL - 7418 EX Deventer
Als we de producten in goede staat hebben ontvangen zullen wij zo spoedig mogelijk het betaalde bedrag terugstorten.
Meer informatie kan je lezen in artikel 6 en 7 van onze Algemene Voorwaarden of neem contact op met de klantenservice.